Aaron Hernandez: An ID Murder Mystery
The Boy From Bristol
After NFL football player Aaron Hernandez's friend is found dead near his home, investigators turn their gaze on the tight end; at trial, a family drama unfolds as Hernandez fights for his life; later, Hernandez is linked to another brutal slaying.
With lawyer Jose Baez by his side, Aaron Hernandez is back in the courtroom facing startling new allegations; after the verdict, his life takes another violent turn; Hernandez's high school friend reveals long-buried secrets from their past.
The Missing Pieces: Aaron Hernandez
Profiling the troubled life of NFL superstar Aaron Hernandez was convicted of murdering his friend.