Master action director and former stuntman David Leitch trains the stars himself.
David Leitch assembles an elite team of experts to direct the ultimate love letter to stunt artists.
David honors his longtime comrade, Chris O'Hara, by resurrecting a signature stunt.
Mother Nature's fury stalls the movie's progress; Logan faces a career-defining moment.