Africa's Underwater Wonders
The Dune Kingdoms
Just off the east coast of South Africa lie two vastly different worlds. Follow the incredible journey of a hawksbill turtle as it navigates the dangerous and temperamental waters of Aliwal Shoal on its way to the vibrant coral paradise of Sodwana.
Explore the unique habitats and unusual creatures that thrive in the shallows of the Bazaruto archipelago, an area encompassing five sun-kissed islands off the coast of Mozambique. In this world of colour and contrast, beauty can conceal danger.