After Dark
After Dino Bravo
Jimmy Hart, Jacques Rougeau and Fred "Tugboat" Ottman join Chris Gethard to revisit the life and legacy of Montreal's favorite wrestler-turned-mob enforcer, Dino Bravo.
B. Brian Blair, "Dirty" Dutch Mantel and Ricky Morton join Chris Gethard to discuss the once-rising star of wrestling, David Schultz, and his fall from grace.