After School Dice Club
A New World
Miki, a high school student born and raised in Kyoto, knows very little about how to have fun. Her classmate Aya seeks to change this, with the reluctant help of another classmate, Midori.
Miki, Aya and Midori gather at Aya's house to play board games. They are joined by Hana, Aya's sister, and Maki, Hana's friend. Miki feels like she has met Maki before somewhere, but can't quite remember.
Student council vice-chair Ren wants to bring Midori into the student council, but Midori declines, saying she has other priorities. Ren follows Midori to her workplace after school to find out what it is Midori is so passionate about.
Summer break has started, so Miki, Aya and Midori decide to go on a trip together. They visit Miki's aunt's inn in Kanazawa, and discover a classic Japanese game, GOITA.
Midori meets George, a famous game designer from the USA. He gives her some harsh advice on the game she is making, which Miki interprets as a challenge.