After the Party
Penny loses everything when she accuses her husband of a sex crime against her daughter's teenage friend, and no one believes her.
Penny's ex-husband returns to town, five years after Penny accused him of a sexual crime against her daughter's teenage friend.
Penny's efforts to put the past behind her fail, and she turns to undermining Phil's reintegration with the family and community.
A death in the family sends Penny spiralling into dangerous transgressions in her search for the truth.
When a new accusation against Phil surfaces, Grace is terrified that he will abandon her again; Penny's behaviour goes from bad to worse.
Penny further isolates herself as her efforts to stop Phil circle back on themselves, and she is forced to face her culpability in events.
As Penny tries to make amends, she unearths the trauma of another family member's relationship with Phil, with devastating consequences.