In After the Plague dive into a world that is both like and unlike our own. Using firsthand accounts, famous literary texts, new scientific evidence, and cutting-edge historical interpretations, investigate the plague’s pathology, its path across the European continent, and how it affected everything from high politics to family life in the decades that followed.