Agatha Christie's Partners in Crime
Tommy and Tuppence Beresford investigate after they're thrust into a web of international espionage.
Tommy finds the scientist, but both are held captive; Tuppence helps rescue Tommy and the scientist; the Beresfords and Carter devise a plan to save innocent lives.