Aircrash Confidential
Planes hold lives in the balance, but sometimes there are fatal errors in their design. Find out why a Jumbo Jet exploded mid-flight and DC10s fell from the sky.
When 47 children died in a plane crash, one grieving dad tracked down the air traffic controller on duty and murdered him. Exploring why these fatal collisions still occur.
When fire breaks out on a flight, passengers only have two minutes to escape. Experts explore why some don't make it and how larger planes pose a greater threat.