Airport: Below Zero
Stormy Weather
Edmonton International Airport prepares for the season's first blizzard; a medical emergency onboard a European flight.
Kentucky Fried Check-In
A windstorm diverts planes toward Edmonton International; a missing passenger; a family wants to see a dying relative.
A behind the scenes view of Canada's Edmonton International Airport; one of the most northerly airports in the world and subject to extreme and hazardous weather.