Alaska's Ultimate Bush Pilots
An insight into the lives of Pilot Air's bush pilots who fly out of Kodiak Island, Alaska, to transport thrill-seekers, adventurers, and professional hunters and anglers back and forth into the unforgiving wilderness.
Meet Island Air
Veteran bush pilot Bob Stanford risks everything to save hunters struggling to stay alive in a remote area of Kodiak.
Island Air drops off a group of desperate hunters in the heart of the bush as a deep freeze hits Kodiak.
Pilot Peter Rosendahl combats gale force wind and choppy seas while taxiing a group of hunters to a floating lodge.