Alex vs. A-Rod
Alex Rodriguez reflects on his journey from baseball prodigy to one of the most polarizing figures in sports.
Part I
Alex becomes a superstar and soon transforms into one of baseball's most controversial figures.
Part II
After Alex joins the Yankees, he navigates intense media scrutiny and a performance-enhancing drug scandal.
Another performance-enhancing drug scandal and a historic suspension propel Alex to make major life changes.