Alien Abyss
Origin Stories
Get acquainted with an array of ocean oddballs and learn how billions of years’ worth of changes, from ice ages to asteroid strikes, have shaped their looks and skills. Meet blind worms who fish, walking sharks, tree-climbing crabs, and much more.