All Her Fault
Marissa Irvine arrives to collect her young son Milo from his first playdate, but the woman who answers the door isn't a mother she recognizes and doesn't have Milo, beginning every parent's worst nightmare.
Alcaras turns his attention to the recent Chicago Marathon, attended by Carrie, the Irvines and a potential new suspect; a canvassing event aims to keep the case alive; Peter takes matters into his own hands.
News from Alcaras concerning Carrie's hideout throws suspicion on all the Irvines; Brian uncovers a betrayal from Peter, who accuses Lia of lying; a long-buried family secret threatens to tear the Irvines apart.
The Irvines struggle to adjust to their new normal, while also recovering from the fallout of their arguments; as Marissa tries to cope with past events, Jenny deals with domestic pressures of her own and uncovers some of Richie's secrets.