All of Us
Birthdaze
Neese and Tia try to out-do each other by planning separate birthday parties for Bobby Jr.; Bobby Jr.'s friends (Trey and Jaden Smith) convince him that his parents are getting back together.
Tia gets jealous when she finds Robert's old wedding video showing him happy with his former wife; Neesee and Robert fight over who gets custody of Bobby Jr.'s old crib.
Neesee volunteers at Bobby Jr.'s school, where she comes between Tia and her best friend; Beyoncé Knowles turns the tables on Robert during an interview.
Neesee reveals that she intends to keep Robert's last name, even though they are officially divorced.