ALL or NOTHING
Six idols – Lee Teuk and Shin Dong of Super Junior, Kim Yo Han of WEi, Johnny and Ji Sung of NCT, and soloist DAWN – are all set to spend a week together in Egypt. Of course, there's a twist involved: as they travel, they must complete a series of missions that will affect their future plans. The winners will become "princes," receiving luxury accommodations, meals and other perks, while the losers become “beggars,” continuing their journey under limited conditions. Each mission becomes a battle to decide who will travel in comfort and style, and who will have to tough it out.