Allen arrow
A 4-part documentary series about one of Hollywood's most notorious and public scandals: the accusation of sexual abuse against Woody Allen.
Dylan details the abuse allegations that ignited decades of backlash. The broader context of Allen's body of work is explored.
Dylan and the family attempt to heal after a bitter 1993 custody battle. The #MeToo movement emboldens Dylan to go public with her story.