Aller simple : la téléréalité
The visitors arrive by helicopter and discover the chalet and the 15 secrets. A murder ensues: the first person is murdered.
The stakes are raised as a secret is revealed and the plans of some are derailed after a devastating defeat.
A call unsettles the visitors before a tense clash and a crucial test. Thomas, meanwhile, is looking to raise the stakes.
Tensions flare during an argument, before a trying confrontation and a lie detector reshuffle the cards.