Almost Fly
Funky Thang
W, Ben și Nik hotărăsc să se apuce de rap și vor să participe la festivalul școlii lor. Există însă câteva probleme: nu au un nume pentru trupă, versuri sau muzică. Întrebarea este: cum pot să-și găsească „ritmul” în Eichfelt?
După ce se umilesc la festivalul școlii, viitorul lor ca trupă de hip-hop pare să fie istorie. „De ce nu cântați rap în germană?”, sugerează Denise. Alex, care s-a autonumit managerul trupei, obține un concert pentru ei.