Ameku M.D.: Doctor Detective
Dr. Sherlock
Ameku Takao is a genius doctor with a knack for solving all kinds of difficult cases; when a man with blue blood is brought to Tenikai General Hospital after having his leg bitten off by a large beast, she starts investigating the intriguing case.
Blue Blood Cells and Dragon Fangs
Takao comes to the conclusion that the large beast responsible for severing the man's leg was, in fact, a Tyrannosaurus Rex.