American Haunting
McGlones
A family witnesses moving objects, hears strange voices and experiences violent attacks in its Kentucky home.
Rudis
Demonic apparitions and ghostly growls spook an Illinois family, whose teenage daughter is too frightened to sleep in her own room at night.
Paranormal trouble begins for a Massachusetts family after the father purchases a 1966 Mustang with a violent past.