American Hoggers
Meet the Campbells
The Campbell family seeks to turn its patriarch's hog hunting lifestyle into a business; their first job sees their lead hunting dog disappear in the middle of the hunt.
A hog hunt at a golf course brings concerns about Jerry's health; pecan orchard overrun with hogs.