American Sports Story
If It's to Be
Young Aaron grows up with high aspirations and immense pressure for his football career, but when tragedy strikes, his fate falls into new hands.
Consequences, with Extreme Prejudice
Faced with college level competition on the field and distractions off of it, Aaron learns that the rules work differently when you're a team asset.
Aaron's star status brings him acclaim but he struggles to resist hidden temptations and seeks counsel from an unlikely source.
Aaron prepares for the NFL Draft with high hopes, but secrets from his past threaten to unravel his NFL prospects.
'Patriot Way,' Aaron reconnects with an old love interest and seeks out a dangerous new friend.
As his NFL stardom rises, Aaron commits a violent act that casts a haunting shadow over his picture-perfect life.