American Titans
Carnegie vs. Frick
What started as an indomitable partnership for steel magnate Andrew Carnegie and coal king Henry Clay Frick, ended in violence.
Rockefeller vs. Scott
Kerosene king John D. Rockefeller clashes with Pennsylvania Railroad President Thomas A. Scott for control of the oil industry in America.
Thomas Edison and Nikola Tesla, pioneers in the electrical industry and business rivals, have a difference of opinion over the best method to transmit power.
Newspaper publishers William Randolph Hearst and Joseph Pulitzer engage in a high-stakes circulation war in the 1890s.
Businessmen William A. Clark and Marcus Daly find themselves in a battle to mine copper ore hidden in the hills of Montana.