America's Most Smartest Model
Balls, Cherries, Balloons, Tires
Sixteen budding models must convince Ben Stein and Mary Alice Stephenson that they are intelligent.
Eight models are boxed into a geometric mess; Santino Rice helps the models design their own clothing.