America's National Parks
National Geographic Channel turns its state-of-the-art cameras on America for a close-up of its national parks. More than three years in the making, the eight-part series goes beyond the homegrown beauty to allow viewers to witness moments full of drama, watch stories of life and death, and discover hidden gems in high-tech ways heretofore never presented on TV. Each hourlong episode features one park, from the geysers of Yellowstone and the hot desert of Saguaro to the sprawling Smoky Mountains and world-famous Grand Canyon.