Virgin Love
Shoko Shoji (Sayuri Matsumura), a hardworking and intelligent woman, is frustrated by her lack of romantic success. Determined to change her love life, she moves into "Love House," a shared living space where six strangers seek romantic connections. As relationships between residents begin to develop, Shoko's quest for love becomes increasingly complicated. Caught in a web of rivalry, lust, and unexpected emotions, she starts to question her original strategy for finding romance. Adapted from the manga series "Shojo Love. -Virgin Shoko-san-" by Yamashina Tina, this is a 2023 Japanese romance drama directed by Mamoru Yoshino.