Angelina Ballerina
Angelina worries she won't learn much from her new ballet teacher; Alice gets the sniffles and can't dance with Angelina.
Angelina wants to give Ms. Mimi the best birthday ever; Alice feels left out when Angelina's new friends perform the school march.