AnimaCars: Rescue Team
Dive into fun-filled adventures and discover how the AnimaCars are always there for each other, proving the magic and power of friendship! Whenever a challenge arises, these pals come together, because with teamwork, anything is possible.
The Dinosaur / Catching T-Rex Truck
Vicky breaks T-Rex from prison and heads to Animatown to steal ice cream! Only Tigears can stop and return them to jail.