Animal à la rescousse
A Hero's Tail
A cat named Tara rescues a young boy from a vicious dog attack; a K9 chief puts his life on the line pursuing an armed suspect; a German-shepherd named Sadie comes to her owner's aid during a medical emergency.
Creature Crusaders
A man falls from the Golden Gate Bridge and is rescued by a sea lion; a German-shepherd named Buddy leads an Alaska State Trooper to a house fire; a pair of terriers chases a bear after it finds its way inside a Pasadena, Calif., home.
A Great Dane fights off an intruder during a home invasion; a pet bird named Dylan saves its owners from a nearly fatal house fire; Border Collie rescues a Chihuahua from an oncoming car.
A teenager and her four dogs fight off a bear trying to get into the family's yard; a pair of Dobermans thwart an armed robbery; a hunter nearly drowns in mud before being saved by his chocolate Lab, Otis.
A Maltese thwarts a home invasion; a pair of dogs rescue a teacher after she's robbed during a Zoom class in her home.
A pit bull tries to save a hiker from a nearly fatal bear attack; a cat wakes up a sleeping family moments before they are poisoned by deadly car fumes; a dog helps rescue a teen after he is nearly buried alive.