Animal Cops Phoenix
The dedicated team at the Houston Society for the Prevention of Cruelty to Animals, a private charity, responds to a variety of distress calls involving an average of more than 100 animals per day. This series documents the work they do, from the initial investigation through, in some cases, the animals being adopted into loving homes.