Anne Shirley
On the beautiful Prince Edward Island, an orphan named Anne Shirley is mistakenly sent to Green Gables. There, Anne soon finds friendship, love, and happiness in her new home. Come along for the story of a purehearted and imaginative girl growing up.
It's Such an Interesting World
Eleven-year-old orphan Anne goes to live with her new family, only to discover that they expected a boy.
I Love Pretty Things
Anne rejoices in her new life at Green Gables; unkind words from Mrs. Lynde spark a stormy confrontation.
Anne invites Diana to tea, but a mix-up with bottles could make it their last meeting as friends.