Annie Oakley
In the quiet Western town of Diablo, legendary Wild West sharpshooter Annie Oakley and her little brother Tagg fight against outlaws who moseyed into town.
The owner of the mine is bushwhacked, but lives long enough to ask Annie to send for his daughter. His killer still unknown, the daughter has a big decision to make on the running of the mine.