Another Miss Oh
A sound director who suddenly starts getting visions of someone else’s future gets mired in the lives of two women, who happen to share the same name.
A man that can tell the different sounds of day and night suddenly gains another supernatural power: he can foresee the future, but only of one person named Oh Hae-young; Do-kyeong has never met the woman and does not even know her.
Obnoxious Hae-young tries to act like she is fine and happy after the break-off of the wedding, but she causes accident after accident; not able to handle her anymore, her parents decide to kick her out.
The beautiful Oh Hae-young shows up as leader of the team at work; the obnoxious Hae-young is reminded of her life back in high school and falls into a slump.