Anxious People
A bank robbery gone wrong turns into a bizarre hostage situation for a father-and-son police duo not used to solving serious crimes.
Police begin to suspect Zarah, the banker, of something; meanwhile, Jim and Jack welcome a surprise guest, and Lennart turns on the charm.
Julia and Ro's romantic back story comes into focus; in the present day, Ro goes missing just as a very pregnant Julia needs her most.