Aokana: Four Rhythm Across the Blue
Upon discovering the aerial sport Flying Circus, an absent-minded but determined transfer student named Asuka Kurashina signs up for the school team and gains a coach in Masaya Hinata, a once-promising young player who retired after a harsh defeat.