Armed & Ready
Climbing a 50-foot tree with lumberjacks; the sport of zorbing; traversing Class 4 rapids on the Pigeon Forge River.
A mechanical bull; learn to ride a horse with a custom saddle; a live action role-playing game at the Order of Epona Festival.
Kevin is determined to train like an astronaut at Johnson Space Center and test his skills in a Zero Gravity flight.