Around the World in 80 Days
A thrilling new adaptation of Jules Verne’s classic adventure novel starring David Tennant as gentleman adventurer Phileas Fogg who sets out on a quest to travel around the world in 80 days.
London, 1872. When an anonymous postcard shakes Phileas Fogg to the core, he takes on a wager to circumnavigate the world in eighty days.
As our trio travel across Italy, Fogg encounters an arrogant Italian industrialist, a bully who taps into Fogg’s worst insecurities.
Fogg, Fix and Passepartout spend the night in the Indian village of Narupani, where a conflicted Passepartout must decide where his loyalties lie.
Our trio reach Hong Kong and find Fogg is a celebrity. But when events conspire to keep them in the city, Passepartout tries to help – and makes it so much worse.