As Beautiful as You
Ji Xing (Tan Song Yun) has worked diligently for a top IT firm for the past three years but struggles to stand out in a fiercely competitive corporate world. Frustrated, she decides to quit and launch her own company. She soon attracts the support of a powerful mentor and investor, CEO Han Ting (Xu Kai). With his backing, her entrepreneurial journey begins to gain momentum. As they collaborate closely, their professional relationship starts to deepen, and unexpected romantic sparks fly. This 2024 Chinese drama series was based on a novel by Jiu Yue Xi and was directed by Chen Chang.