As We See It
Jack, Harrison and Violet, three twenty-something roommates who are on the autism spectrum, strive to navigate a world that eludes them.
I Apologize for My Words and Actions
Violet flirts with a delivery guy at work; Harrison befriends a latchkey kid living in the building; Jack endangers his job security yet again.
Violet asks Van's girlfriend for dating advice; Jack presses Lou's nurse for more information about his dad's diagnosis; AJ and Harrison's forbidden friendship secretly continues; Mandy gives her two weeks' notice.
As Violet anxiously prepares for her birthday party, she is excited by progress with Julian; Jack and Harrison go to great lengths to try to secure their plus ones for the party.
Jack and his dad bond as the effects of Lou's illness become more visible; Mandy receives unexpected news from Harrison's parents, further complicating her plans for the future; Violet wants to take things to the next level with Julian.
The roommates each struggle in their love lives; Violet spirals as her relationship with Julian fails to match her expectations; Jack tries to make things right with Ewatomi; Harrison develops an unrequited crush.