Ash vs. Evil Dead
In Season 3, Ash, having gone from urban legend to hometown hero, discovers that he has a daughter. When Kelly witnesses a massacre with Ruby's fingerprints all over it, she returns to warn Ash and Pablo...
El Jefe
Ash is baaack! 30 years after his last Deadite fight, badass blowhard Ash Williams unleashes the Evil in an act of stoned stupidity, bringing Deadite mayhem into his life again.
Bait
Special Agent Fisher is tracking Ash. Pablo gets his first taste of blood in a manic battle, and a revelation changes Kelly’s life forever.
A mysterious woman finds the destruction at Kelly’s parents’ farm. Meanwhile, Ash, Pablo and Kelly reach Books from Beyond with the Necronomicon and Fisher finds herself in another terrifying, inexplicable situation.
Ruby helps Fisher and reveals her family’s connection to the Evil Dead. Ash and team follow a clue from the demon Eligos, but Kelly pays a price.
Kelly’s current state puts others in jeopardy. This forces Pablo to make a brave move and Ash to reveal a new side to his character. Ruby and Fisher join forces in pursuit of Ash.
Thanks to his drug-induced vision, Ash knows what to do with the Necronomicon. Pablo and Kelly notice something ominous between the Book and Brujo’s pendant. Ash promises to visit Lem, but Fisher shows up for an almighty showdown with her former boss.