Asia's Weirdest
Asia is home to strange and mythical creatures. From the lush tropical islands of Indonesia's archipelago to the wide-open Mongolian steppe, this is a land where you should expect the unexpected, because here reptiles can fly, primates are venomous, and some plants are carnivores.