Aspergirl
38-year-old Louison and her 11-year-old son Guilhem are both diagnosed almost simultaneously with being on the autism spectrum, which helps Louison to reinterpret many of her life experiences and at the same time brings new challenges. Louison, recently separated from her husband and caring for her son alone, suddenly has to undergo a medical/psychological assessment.