Astra Force
Eight-year-old twins, Neal and Tara, accidentally wake Astra, a superhero in hibernation. They must now help Astra defeat evil forces and giant monsters that threaten the universe.
Paudha Army
A grumpy scientist animates trees and plants, which turn against humans and the Astra Force must save the city from attacking flora.
A gang of thieving aliens attack Earth and rob the planet blind; Astra Force take the fight to these thieves as they try to get back the stolen goods.
Vigyaani turns Neal into a big furry monster whenever he gets angry; Astra and Tara have to find the cure while keeping him happy all the time.
As Vigyaani kidnaps and sends his gorillas to attack the city, Astra Force try everything to make them stop.