Atom's Last Shot
Nayuta Azumi is a young game developer who creates games on his own without the help of any major companies or distributors. He is nicknamed the “Banksy of the game industry,” as no one knows him. After a certain incident, he decides to lead a quiet life. Meanwhile, Atom Toy Store, a long-established toy manufacturer on the verge of collapse, is desperately searching for him as they set their sights on video game production. Young genius game developers and entrepreneurs overcome adversity and take on new challenges, putting their pride in craftsmanship. Their passion creates a new wave of excitement in the game industry!