Ayesha's Home Kitchen
Ayesha and Stephen are switching up date night by using new and interesting ingredients in recipes like Saffron Creme Brulee and Spiced Tea Mojitos. Ayesha's friend Parisa O'Connell pitches in to spice up the table setting.
Ayesha prepares a big Italian meal as she and Stephen entertain their friends Bryant and Brittany, who are also Riley's godparents. Ayesha whips up Fresh Egg Pasta, a Caesar Salad, and Steph's favorite, Chicken Parm.