Baby Shark's Big Show!
Baby Shark and his best friend, William, embark on fun-filled adventures in their community of Carnivore Cove.
After discovering a map to the Legendary Loot, the Shark family splits up to track down the treasure; Baby convinces Daddy to say yup to everything for one day.