Back to the Rafters
Dave and Julie adjust to life in the country, while their children deal with new challenges.
Kung Pao Chicken
Dave and Julie Rafter's life on the road comes to stop when a blown tire leads them to discover the idyllic town of Buradeena.
Cross Currents
Dave takes Julie back to Buradeena to convince her that their life lies in the country, not the city; Ruby continues to explore her artistic talents.
Nathan finds a measure of contentment at a newly opened wellness retreat and is flattered by interest from an attractive guest; Ruby grabs a chance to fight back against school tormenters.
Ben and Nathan propose desperate measures to secure their parents' marriage; Dave and Ruby head to New York for the birth of Rachel's baby.