Backstreet Rookie
A former troublemaker applies for a job at a convenience store owned by the same man who ran errands for her a few years ago.
Beginning with a look into the past, Dae-hyun is a good-looking, down-on-his luck man whose girlfriend has just broken up with him; Saet-byul is a strong, charismatic schoolgirl who is good at fighting.
Choi Dae-hyun tells his girlfriend Yoo Yeon-joo that an emergency has come up at the convenience store and he must go; she wonders why he's leaving for an issue with a part-timer.