Bad Memory Eraser
Former tennis pro Lee Kun (Kim Jae Joong) had his career cut short by a devastating injury, plunging him into despair. Desperate for relief, he turns to a psychiatric tool called the “memory eraser,” which allows him to reset his life and regain his former confidence. However, the eraser’s use leads him to cross paths with troubled psychiatrist and brain researcher Kyung Ju Yeon (Jin Se Yeon). The tool plants false memories in Kun’s mind, making him believe Ju Yeon is his first love. Could meddling with memories lead Kun and Ju Yeon to further trouble? Or will it inadvertently lead them into a lasting romance? This 2024 South Korean drama series was directed by Yoon Ji Hoon and Kim Na Young.